امروز: ۱۴۰۳ دوشنبه ۱۰ ارديبهشت
کد: 17614-1029      تعداد بازدید : 6156

تخصیص سود سال 1401 مؤسسه تامین آتیه کارکنان بانک شهر

مجمع عمومی سالیانه مؤسسه تامین آتیه کارکنان بانک شهر پس از تایید صورت‌های مالی از سوی حسابرس مستقل برگزار و با عنایت به محاسبات صورت گرفته مبلغ قابل تخصیص به اعضاء محترم تعیین گردیده و در حساب کاربری همکاران در سامانه امور اعضاء قابل مشاهده است.
به اطلاع کلیه همکاران محترم بانک و شرکت‌های تابعه می‌رساند مجمع عمومی سالیانه این مؤسسه پس از تایید صورت‌های مالی از سوی حسابرس مستقل در تاریخ 1402/07/16 برگزار و با عنایت به تصمیمات اعضا محترم هیات امناء منتخب کارکنان طی صورتجلسه مجمع عمومی مقرر گردید؛ از مبلغ  377 میلیارد ریال سود تحقق یافته در سال  1401، مبلغ 330 میلیارد ریال سود به حساب اعضاء محترم مؤسسه تخصیص یابد که با عنایت به محاسبات صورت گرفته مبلغ قابل تخصیص به اعضاء محترم تعیین گردیده و در حساب کاربری همکاران در سامانه امور اعضاء قابل مشاهده است.
لازم به ذکر است جهت ورود به سامانه امور اعضاء به آدرس سایت این موسسه به نشانی www.shahr-sz.ir/fa/login قسمت ورود کاربران مراجعه نموده و نام کاربری و رمز عبور خود را جهت مشاهده وضعیت وارد نمایید. 
در صورت به خاطر نداشتن رمز عبور از گزینه فراموشی جهت بازیابی رمز مربوطه از طریق ارسال پیامک توسط سامانه امور اعضا اقدام نمایید. 
شایان ذکر است در صورت ثبت نشدن شماره همراه همکاران محترم در سامانه، الزامی است جهت ثبت شماره همراه خود با واحد منابع انسانی بانک شهر  آقای نجاریان داخلی ۲۹۸۷ تماس حاصل فرمایید.
 
 
تاریخ خبر: 1402/12/14

 

نظر شما :
captcha